Marktontmoeting Circulaire Kantoorinrichting op 11 december 2018

De ontwikkelingen in de markt van circulaire kantoorinrichting gaan razendsnel. Hoe zorgen we ervoor dat vraag en aanbod goed op elkaar aansluiten? En welke dilemma’s staan er nog in de weg? Op 11 december 2018 brengt het leernetwerk Circulaire Kantoorinrichting inkopende partijen, producenten en leveranciers samen om de vraagstukken rondom circulaire kantoorinrichting te verkennen.

Tijdens deze marktontmoeting komt u meer te weten over de circulaire ambities van de overheid en krijgt u inzicht in de laatste marktontwikkelingen. Overheid en marktpartijen gaan met elkaar in discussie over de toekomst en verschillende richtingen van circulair inkopen van kantoorinrichting. Ga samen het gesprek aan en leer zo uw vakgenoten beter kennen. Wat zijn de grootste kansen en uitdagingen? Marktpartijen geven gouden tips over onder andere levensduurverlenging, nieuw circulair meubilair, verdienmodellen en ketensamenwerking.

 

Leernetwerk Circulaire Kantoorinrichting

De marktontmoeting wordt georganiseerd door het Leernetwerk Circulaire Kantoorinrichting van PIANOo. Dit leernetwerk is een reeks van 4 bijeenkomsten waarin publieke opdrachtgevers ervaringen delen over het circulair inkopen van kantoorinrichting. In de eerdere bijeenkomsten zijn praktische handvatten aangereikt hoe een circulair inkooptraject van kantoormeubilair zo slim mogelijk kan worden ingericht.

Doelgroep

Zowel publieke opdrachtgevers, producenten en leveranciers van circulair kantoormeubilair zijn aanwezig; iedereen die een bijdrage kan leveren aan een circulaire kantoorinrichting is welkom. Om de verdeling tussen de publieke en private partijen gelijk te houden hanteren we een maximum van 2 deelnemers per bedrijf (waarvan maximaal 1 salesmanager).

Datum en locatie

Datum: 11 december 2018
Tijd: 12.30 – 17.30 uur
Locatie: New World Campus, Spaarneplein 2, 2515 VK Den Haag

Meer informatie:

Leernetwerk Circulaire kantoorinrichting

Aanmelden kan hier

Geen reactie's

Geef een reactie